Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

ΔΕΘ - Μητσοτάκης: Τι είπε, τι εννοούσε...

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ


Είπε: 
"Οι Έλληνες ζητούν όχι διορισμούς, αλλά ευκαιρίες(…) Οι συμβασιούχοι δεν έχουν δικαίωμα μονιμοποίησης. Χρειαζόμαστε συμβασιούχους, αλλά ο αριθμός δεν μπορεί να ξεφύγει όπως έχει γίνει τώρα. Είναι ανέντιμο να δίνουμε την εντύπωση ότι μια σύμβαση ορισμένου χρόνου μπορεί να μονιμοποιήσει κάποιον, γιατί αυτό είναι παράνομο."

Εννοούσε: 
Μηδενικοί διορισμοί στην εκπαίδευση, κάλυψη των κενών με συμβασιούχους εκπαιδευτικούς στο διηνεκές. Αντί της σταθερής και μόνιμης εργασίας, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν (όπως και επί ΣΥΡΙΖΑ) την περιπλάνηση σε όλη την επικράτεια, και όλοι οι εργαζόμενοι θα έχουν τη χαρά να αναζητούν στις μικρές αγγελίες μια ευκαιρία προσωρινής απασχόλησης.


ΚΡΑΤΟΣ


Είπε: 
"Θέλουμε να μειώσουμε το κράτος."

Εννοούσε: 
Νέες μειώσεις των δαπανών για παιδεία και υγεία. Απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων όπως π.χ. των 2000 καθηγητών επί κυβέρνησης Σαμαρά.


ΕΝΦΙΑ


Είπε: 
"Θέλουμε να ενισχύσουμε την τοπική αυτοδιοίκηση. Έως το 2021 το ύψος του ΕΝΦΙΑ θα καθορίζεται από τους δήμους και ταυτόχρονα θα περικοπεί αντίστοιχα η χρηματοδότηση από το κράτος προς τους δήμους. Αν θέλει ο δήμος να αυξήσει τον φόρο αυτό, θα πρέπει να λογοδοτεί στους πολίτες."

Εννοούσε: 
Ο ΕΝΦΙΑ (που θα καταργούσε ο ΣΥΡΙΖΑ) θα παραδοθεί στους Δήμους! Κι όποιος αντέξει...


ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ


Είπε: 
"…μήνυμα στη νέα γενιά που δεν έχουν κίνητρο να μπουν στο ασφαλιστικό γιατί δεν πιστεύει κανείς ότι θα πάρει σύνταξη. Γι’ αυτό προτείνουμε έναν «ατομικό κουμπαρά» που στο τέλος θα είναι ισοδύναμο με πολύ περισσότερα από τις τωρινές επικουρικές συντάξεις."

Εννοούσε: 
Πλήρης ιδιωτικοποίηση της κοινωνικής ασφάλισης, όπως στη Χιλή του Πινοσέτ. Όποιος έχει να πληρώσει θα παίρνει σύνταξη (αφού όποιος δεν έχει να πληρώσει, έτσι κι αλλιώς δεν θα παίρνει).


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Είπε: 
"Αξιολόγηση παντού."

Εννοούσε: 
…και απολύσεις για τους «ανεπαρκείς» όπως ορίζουν και οι κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ.


ΠΑΙΔΕΙΑ


Είπε: 
"Παιδεία, που προετοιμάζει το μέλλον, παρακολουθώντας την οικονομία."

Εννοούσε: 
Πλήρης υποταγή της εκπαίδευσης στις κατευθύνσεις της αγοράς, σύμφωνα με το νεοφιλελεύθερο πρότυπο και τις οδηγίες του ΟΟΣΑ.


Είπε: 
"Επενδύσεις σε εξωστρεφή ιδιωτικά πανεπιστήμια..."

Εννοούσε: 
Κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση θα μετατραπεί σταδιακά σε ιδιωτική επένδυση, με τεράστια κέρδη για τους «επενδυτές».


Είπε: 
"...που θα φέρουν χιλιάδες φοιτητές από το εξωτερικό."

Εννοούσε: 
Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα κατανέμουν ανά τον κόσμο, τους νέους πληβείους «επιστήμονες», όπου και όποιους χρειάζεται η αγορά, αντιμετωπίζοντάς τους ως καταναλωτές εκπαιδευτικών (και όχι μόνο) προϊόντων.


Είπε: 
"Η Παιδεία έχει ανάγκη:"

Εννοούσε: 
Το κεφάλαιο έχει ανάγκη:


Είπε: 
"...από πιο αυτόνομα και δημιουργικά σχολεία..."

Εννοούσε: 
...να εισβάλλει χωρίς περιορισμούς στα δημόσια σχολεία, να δημιουργεί τα προγράμματα και τις υποδομές που χρειάζεται...


Είπε: 
"...με μεγαλύτερη ελευθερία στην οργάνωση..."

Εννοούσε: 
...να οργανώνει το σχολείο χωρίς τον ενοχλητικό Σύλλογο Διδασκόντων...


Είπε: 
"...στη διαχείριση πόρων..."

Εννοούσε: 
...να χρηματοδοτεί τα σχολεία με βάση τις επιδόσεις τους και το βαθμό απόδοσης στους στόχους που έχουν θέσει οι «επενδυτές»...


Είπε: 
"...στην επιλογή διδακτικού προσωπικού..."

Εννοούσε: 
...να επιλέγει το προσωπικό ο manager–διευθυντής της αρεσκείας των «επενδυτών»...


Είπε: 
"...στην κατάρτιση προγράμματος σπουδών..."

Εννοούσε: 
...να παράγει το εργατικό δυναμικό που χρειάζεται, με διαφοροποιημένα προγράμματα που θα καθορίζονται από τους «επενδυτές»...


Είπε: 
"Να ξεφύγουμε από την τυραννία του ωρολογίου προγράμματος."

Εννοούσε: 
...από το πρωί μέχρι το βράδυ, χωρίς εργασιακά δικαιώματα και βέβαια με την παιδικότητα εξαφανισμένη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου