ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Για Σύλλογο ακόμα πιο ισχυρό, μαζικό αγωνιστικό
Για πραγματικούς αγώνες με αποτελέσματα
Έλα στη Γενική Συνέλευση
Στήριξε – γίνε μέλος της Παρέμβασης
Τακτική Γενική Συνέλευση, Δευτέρα 24 Νοεμβρίου, 6.30μ.μ., αίθουσα εκδηλώσεων 8ου-106ου Συλλόγου Αθηνών
Εκλογές για το νέο Δ.Σ., Τετάρτη 26 Νοεμβρίου, 9.30 π.μ. έως 6.30 μ.μ.
Εκλογικό κέντρο για τα σχολεία Ζωγράφου:
Παλαιό
Δημαρχείο Ζωγράφου, Ιωάννου Θεολόγου και Αμφιτρίτης, Ζωγράφου
Εκλογικό κέντρο για τα σχολεία Αμπελοκήπων,
Νοσοκομείων και Πειραματικά:
Πνευματικό Κέντρο Ένωσης Κωνσταντινοπουλιτών, Δημ.
Σούτσου 46, Μετρό "Αμπελόκηποι"
Συναδέλφισσα, συνάδελφε
Μπαίνουμε σε σκοτεινή εποχή. Από την 1η Γενάρη ισχύει το νέο πειθαρχικό. Τα σχολεία στενάζουν από τα κενά και την υποχρηματοδότηση. Στη χώρα του Φραπέ και του Χασάπη, ο μισθός μας δεν βγαίνει με τίποτα.
Ο αυταρχισμός και η αυθαιρεσία καλπάζει στην εκπαίδευση. Τα υπηρεσιακά συμβούλια έχουν επιστρέψει 20 χρόνια πίσω, αδιαφάνεια, ευνοιοκρατία, αιτήσεις βελτίωσης που απορρίπτονται.
Ξύλο και δακρυγόνα σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μικρά παιδιά, επειδή τόλμησαν να αντισταθούν σε 26 συμπτύξεις που έγιναν για να καλυφθούν 700 κενά! (Για περισσότερες πληροφορίες για το πως γίνεται αυτό, καλέστε στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης ώρες γραφείου και ζητήστε τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης).
Χιλιάδες πειθαρχικά.
Προπληρωμένη κάρτα ανεργίας.
Δουλειά νύχτα με νύχτα, είτε με το 13ωρο είτε με τη δεύτερη δουλειά, για να βγει ο μήνας.
Διαδηλωτές/τριες για την Παλαιστίνη ή για τα Τέμπη συλλαμβάνονται και ξυλοκοπούνται.
Δικαιώματα κατακτημένα με αίμα καταργούνται και μια αντιπολίτευση που συναινεί ή σφυρίζει αδιάφορα ή φτάνει στο σημείο να δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεται αν καταπατάται το Σύνταγμα.
Η κυβέρνηση, αδύναμη, με βαθιά απονομιμοποίηση γίνεται όλο και πιο επικίνδυνη, αφού αντιπολίτευση δεν υπάρχει ούτε και πρόκειται να υπάρξει λίαν προσεχώς.
Το Δόγμα της πολεμικής οικονομίας απειλεί ευθέως τις προσλήψεις αναπληρωτών της νέας χρονιάς αλλά και τα αποθεματικά των ασφαλιστικών μας ταμείων. Ο Υπουργός Άμυνας μας προειδοποιεί ότι πρέπει να συμφιλιωθούμε με την ιδέα να έρχονται τα παιδιά μας σε φέρετρα «έστω και με τη σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης».
Ένα αυταρχικό κοινοβουλευτικό Καθεστώς απλώνει τη σκιά του πάνω από τα σχολεία μας, πάνω από τις ζωές μας.
Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, το μόνο αντίπαλο δέος που μπορεί να ορθωθεί απέναντι στο αυταρχικό Καθεστώς αυτή τη στιγμή είναι η συγκρότηση μιας ευρύτατης και πολύμορφης Κοινωνικής Αντιπολίτευσης.
Σε αυτήν την κατεύθυνση, ο Α΄ Σύλλογος Αθηνών έχει καταξιωθεί με την αγωνιστική δράση του, τις πρωτοβουλίες που παίρνει τόσο για τα κρίσιμα ζητήματα της εκπαίδευσης και τα εργασιακά θέματα των εκπαιδευτικών όσο και για τα κοινωνικά ζητήματα, για τις μάχες ενάντια στην αξιολόγηση και τον αυταρχισμό της διοίκησης, όσο και για το ευρύτερο πνεύμα αγωνιστικής συνεννόησης που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για να δώσουμε πραγματικές νικηφόρες μάχες. Για τον μισθό, την προπληρωμένη κάρτα, τον διορισμό, τη σύνταξη, την παιδαγωγική ελευθερία, τον παιδαγωγικό κοινωνικό μας ρόλο και το επαγγελματικό μας κύρος, το δημόσιο δωρεάν σχολείο. Για τα Τέμπη, την Παλαιστίνη, το 13ωρο, την προπληρωμένη κάρτα εργασίας, τις άδειες των αναπληρωτ(ρι)ών, το κτιριακό στου Ζωγράφου, το ωράριο των νηπιαγωγών, τις συμπτύξεις.
Ο Α΄ Σύλλογος Αθηνών είμαστε όλες και όλοι εμείς που κατεβήκαμε στους δρόμους, τις απεργίες και τις πορείες, στις συνελεύσεις, στις δράσεις αλληλεγγύης, που αντέχουμε στα πειθαρχικά, που κρατάμε όρθια τα σχολεία μας και μια στοιχειώδη έννοια συλλογικότητας.
Στο απερχόμενο ΔΣ του Συλλόγου μας, η Εκπαιδευτική Παρέμβαση είχε 4 έδρες, η ΔΑΚΕ 2 και η ΑΣΕ 1.
Από τη δική σου στάση θα εξαρτηθεί εάν θα έχουμε μια αγωνιστική μαζική Γενική Συνέλευση.
Αν η Παρέμβαση θα έχει και στο νέο ΔΣ 4 έδρες, αν και το νέο ΔΣ μπορεί να παίρνει αποφάσεις αγωνιστικές ή αν ο Σύλλογός μας που έχει ενοχλήσει το κυβερνητικό καθεστώς, τους διοικητικούς μηχανισμούς του Υπουργείου αλλά και το κομματικό, συνδικαλιστικό κατεστημένο, θα μπει στο περιθώριο της αδυναμίας να παίρνει αγωνιστικές αποφάσεις και να ανοίγει δρόμους.
Διάλεξε λοιπόν αν θέλεις Σύλλογο
Ή αν προτιμάς τη μοναξιά σου. Το άτομό σου.
Μόνη απέναντι στη Διοίκηση, στους αξιολογητές, στους γονείς, στους συναδέλφους σου τους ίδιους. Μόνος απέναντι σε κάθε στιγμή δυσκολίας, σε κάθε στραβοπάτημα.
Ή αν θέλεις Σύλλογο μάχιμο απέναντι στην αυθαιρεσία της Διοίκησης.
Ο Σύλλογος είναι το όπλο μας, το οχυρό και καταφύγιό μας, η συλλογική μας έκφραση. Η φωνή μας. Αν θες να υπάρχει, πρέπει να συμμετέχεις. Έχεις την ίδια ευθύνη που έχουμε όλοι μας και όλες μας.
Διάλεξε τι Σύλλογο θες…
Έναν Σύλλογο δεξί χέρι της διοίκησης, της κυβέρνησης, του Υπουργείου; Ή μήπως έναν Σύλλογο που θα στηρίζεται στην ανάθεση και θα αποτελεί προέκταση ενός κομματικού σχεδιασμού που κάποιοι άλλοι μακριά από εσένα αποφασίζουν;
Ο συνδικαλισμός για να είναι αυθεντικός πρέπει να είναι ελεύθερος, δεν μπορεί να αναπτύσσεται σε περιβάλλον φόβου. Εν μέσω πολέμου για την αξιολόγηση και τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, ο φόβος που πλανάται πάνω από τα σχολεία, ανάμεσα σε αξιολογητές και αξιολογούμενους ναρκοθετεί κάθε συλλογική δράση. Είμαστε παιδαγωγοί, επιστήμονες και είμαστε οργανωμένοι σε Συλλόγους και Ομοσπονδία ακριβώς για να αντιπαραθέσουμε το θάρρος της συλλογικότητας απέναντι στον φόβο του αξιολογικού μηχανισμού. Γι' αυτό, ο μαχητικός συνδικαλισμός απαιτεί ανεξαρτησία από το κράτος και τους μηχανισμούς του. Πρέπει να είναι απόλυτα συνδεδεμένος με τις ανάγκες των εργαζόμενων, με τα ταξικά τους συμφέροντα και μόνο. Πρέπει να είναι αντιιεραρχικός και να αποζητά την αυτοοργάνωση και τις οριζόντιες δομές.
Σύλλογος σημαίνει Ενότητα. Γι' αυτό και τα συνδικάτα ονομάστηκαν Unions. Η δύναμη των πολλών απέναντι στη δύναμη του αφεντικού.
Διάλεξε αν θέλεις έναν Σύλλογο που θα στηρίζει τα δίκαια αιτήματα των συγγενών των Τεμπών, θα στέκεται χωρίς δεύτερες σκέψεις για εκλογικά κέρδη ή ζημιές στο πλευρό τους, θα οργανώνει μαζικές εκδηλώσεις (όπως η ιστορική εκδήλωση στου Ζωγράφου) για να ξεσκεπάζει το μπάζωμα και δεν θα κοιτάζει πώς θα αποκλείσει την Καρυστιανού με τη μία ή την άλλη πρόφαση.
Διάλεξε αν θέλεις έναν Σύλλογο που θα τολμά να στηρίζει τις πολιτικά ακηδεμόνευτες κινητοποιήσεις αλληλεγγύης στην Παλαιστίνη στις 10 Αυγούστου αλλά και όποτε πρέπει, χωρίς να προφασίζεται ότι «δεν έχει την αρμοδιότητα να ασκεί εξωτερική πολιτική» και να κλείνει τα μάτια στη γενοκτονία ενός λαού.
Έναν Σύλλογο που θα παίρνει ευθύνες. Εμείς, ως Εκπαιδευτική Παρέμβαση πήραμε την ευθύνη, το 2014 αλλά και το 2021, την κρίσιμη στιγμή, να χρησιμοποιήσουμε κάθε μέσο και κάθε μορφή αγώνα για να σταματήσουμε την αξιολόγηση. Παλέψαμε σε κάθε σχολείο την απεργία-αποχή. Και υποστηρίξαμε τα ενιαία κείμενα, γνωρίζοντας ότι η επίθεση και η λάσπη που θα δεχτούμε θα είναι χωρίς προηγούμενο. Όμως, ξέραμε ότι έτσι το εκπαιδευτικό κίνημα θα σταματήσει την αξιολόγηση. Όπως και τη σταματήσαμε. Και τώρα, αφού δεν μπορούμε να νικηθούμε, θέλουμε να νικήσουμε!
Ο Σύλλογος πρέπει να εκφράζει τις υλικές μας ανάγκες.
Για τον μισθό και τη σύνταξη, ώστε να ζούμε αξιοπρεπώς.
Για το σχολείο που βιώνουμε αλλά και για το σχολείο και τη ζωή που θέλουμε και μας αξίζει.
Για να διοριστούν όλοι/ες οι αναπληρωτές/τριες.
Για να μονιμοποιηθούν όλοι οι νεοδιόριστοι.
Για να βρουν τη στέγη που τους αξίζει τα σχολεία μας και κυρίως τα νηπιαγωγεία.
Για ένα σχολείο δημόσιο, δωρεάν, συνεργατικό, αλληλεγγύης, το σχολείο που θα υπηρετεί τις ανάγκες των παιδιών για γνώση, δημιουργία, παιχνίδι και όχι το σχολείο του ΟΟΣΑ, των εντολών του, της αξιολογικής πυραμίδας που μισεί τα παιδιά και την παιδαγωγική και αγαπά το management.
Αλλά και για έναν Σύλλογο που θα μιλά και θα παίρνει θέση για τα μεγάλα ζητήματα. Που δεν θα "νίπτει τας χείρας του" ούτε θα σιωπά για το έγκλημα στην Παλαιστίνη, για τον φασισμό και την επίθεση κράτους και κεφαλαίου.
Η Εκπαιδευτική Παρέμβαση καλεί όλο τον κόσμο του αγώνα, τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που δίνουμε μαζί τη μάχη κάθε μέρα, να επιλέξουν ζωή.
Να ενταχθούν στην Εκπαιδευτική Παρέμβαση, να την ενισχύσουν στις εκλογές, να υπερασπίσουν τον προσανατολισμό του Συλλόγου, να έρθουν στη Γενική Συνέλευση.
Να απαντήσουμε με αισιοδοξία στα διλήμματα!
Διάλεξε αν θες τον Σύλλογο του αγώνα…
Έλα στη Γενική Συνέλευση και πάρε τον λόγο, να συμφωνήσουμε μαζί σε ένα αγωνστικό σχέδιο για την επόμενη μεγάλη περίοδο.
ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΣΧΕΔΙΟ – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
Ἔλα νὰ παίξουμε.
Θὰ σοῦ χαρίσω τὴ βασίλισσά μου
Θὰ σοῦ χαρίσω τοὺς πύργους μου
Κι ὁ βασιλιὰς αὐτὸς δὲν ἤτανε ποτὲ δικός μου
Κι ὕστερα τόσους στρατιῶτες τί τοὺς θέλω;
(Τραβᾶνε μπρὸς, τυφλοὶ, χωρὶς κὰν ὄνειρα)
Ὅλα, καὶ τ᾿ ἄλογά μου θὰ σ’ τὰ δώσω
Μονάχα ἐτοῦτον τὸν τρελό μου θὰ κρατήσω
Ποὺ ξέρει μόνο σ᾿ ἕνα χρῶμα νὰ πηγαίνει
Δρασκελώντας τὴ μιὰ ἄκρη ὥς τὴν ἄλλη
Γελώντας μπρὸς στὶς τόσες πανοπλίες σου
Μπαίνοντας μέσα στὶς γραμμές σου ξαφνικὰ
Ἀναστατώνοντας τὶς στέρεες παρατάξεις
Κι αὐτὴ δὲν ἔχει τέλος ἡ παρτίδα.
Μανόλης Αναγνωστάκης
Αθανασόπουλος Νίκος ............... 8ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Αναστασιάδου Συμέλα ............... 2ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Γίδα Ευγενία (Τζένη) ................. (αναπληρώτρια) 19ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Γκαραφλής Απόστολος .............. (νεοδιόριστος) 10ο Ειδικό Σχ. Αθηνών (Μαράσλειο)
Γουρνάκη Δέσποινα ................... (αγγλικών) 6ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Διαμαντοπούλου Αρετή ............. (νηπιαγωγός) 1ο ΚΕΔΑΣΥ Α΄ Αθήνας
Ζέρβα Νεφέλη ............................. (αναπληρώτρια) 104ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Καραγκούνη Βίκυ ...................... (νεοδιόριστη) 6ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Κηετζή Ίριδα .............................. (νεοδιόριστη) 12ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Κουτσιούκη Χρυσάνθη .............. (νεοδιόριστη). 106ο Δ.Σχ. Αθηνών
Κωνσταντοπούλου Χρυσή ......... 19ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Κωστοπούλου Βίκυ .................... 3ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Λαμπαδάρη Μαρία-Μάιρα ........ (νηπιαγωγός νεοδιόριστη) 4ο Νηπ. Ζωγράφου
Λαμπρονίκου Ελένη ................... (νηπιαγωγός) 124ο Νηπ. Αθηνών
Λαναρά Νένα .............................. (αναπληρώτρια) 42ο Νηπ. Αθηνών
Λούβαρη Ευαγγελία (Εβίτα) ..... (νηπιαγωγός) 57ο Νηπ. Αθηνών
Μάζαρης Βασίλης ...................... 8ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Μαναγλιώτου Αργυρώ ............... 8ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Μαριόλης Δημήτρης ................. 12ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Μαυροειδή Αναστασία ................ (νηπιαγωγός) 3ο Νηπ. Ζωγράφου
Μπάκος Βασίλης ........................ 106ο Δημ.Σχ. Αθηνών
Μπακογιάννη Έφη ..................... (νεοδιόριστη) 16ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Μπεζεβέγκη Βασιλεία (αναπληρώτρια) Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Αθηνών
Μπογιατζή Σοφία ....................... 2ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Νάκος Νίκος ................................ 9ο Ειδικό Δημ. Σχ. Αθηνών
Νικολάου-Χαριάτη Αναστασία . (αναπληρώτρια) 107ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Ντελέζος Σπύρος ........................ 6ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Ντουσάκη Χρυσή ....................... (αναπληρώτρια) 19ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Παξιμάδη Αντωνία ..................... (αναπληρώτρια) 12θέσιο Πειραματικό Δ.Σχ. (Μαράσλειο)
Παπουτσής Δημήτρης ................ 8ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Παραφόρου Άντα ....................... 104ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Ποζίδης Χρήστος ....................... (νεοδιόριστος) 9ο Ειδικό Δημ. Σχ. Αθηνών
Πριμικύρη Λίτσα ....................... 3ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Σαλαμούρα Άννα ........................ (νεοδιόριστη) 8ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Σκεμπέ Μαρία ............................ 12ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου
Σκόρδου Ανδριάνα ..................... 8ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Σολομωνίδης Σπύρος ................ 17ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Στεφανοπούλου Έλενα ............... (γαλλικών) 8ο & 106ο Δ.Σχ. Αθηνών
Τάτση Χριστίνα .......................... (νηπιαγωγός νεοδιόριστη) 132ο Νηπ. Αθηνών
Ταρλά Μαρία .............................. Δημ. Σχ. Νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού
Φαββατά Ιωάννα ........................ (θεατρολόγος νεοδιόριστη) 4ο, 5ο & 6ο Δημ. Σχ. Ζωγράφου, 106ο Δ. Σχ. Αθηνών
Φλέγγα Φρόσω .......................... 15ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Χαλβατζιδάκης Δημήτρης ........ (νηπιαγωγός) 11ο Νηπ. Ζωγράφου
Χαριτοπούλου Μαρία ................ (νεοδιόριστη) 17ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Ζαχαροπούλου Κατερίνα ........... (μουσικός) 8ο & 106ο Δημ. Σχ. Αθηνών
Σπυρόπουλος Νίκος ................... 12ο Δημ. Σχ. Αθηνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου