Δευτέρα 18 Μαρτίου 2024

5ο και 6ο Δημοτικά Σχολεία Ζωγράφου: Μαδώντας μαργαρίτες…


Να κλείσει.

Να μην κλείσει.

Όχι, να κλείσει μόνο ο τρίτος όροφος.

Και γιατί να κλείσει ο τρίτος όροφος και να μην κλείσει όλο το κτίριο 3;


Σχολεία που απ’ τη μια γιορτάζουν την πολυετή λειτουργία τους και απ’ την άλλη αποδεικνύεται περίτρανα η ανεπάρκεια στην κατασκευή και στη συντήρησή τους.

Σχολεία για τα οποία κανένας δεν παίρνει την ευθύνη για το ότι υπάρχουν 6 τουαλέτες για 450 παιδιά, και με όλους να κλείνουν τα μάτια στο ότι προαυλίζονται τα παιδιά δυο σχολείων σε ένα προαύλιο «φυτεμένο» με κολώνες όπου χωράνε τα μισά μόνο. Σε μια αυλή όπου ο μόνος σχεδόν σκεπασμένος χώρος της στον οποίον μπορούν να κάνουν διάλειμμα τα πρωτάκια είναι στρωμένος με μάρμαρο !!!

Σχολεία που χρειάστηκαν δεκαετίες για να ελεγχθούν ως προς τη στατικότητα και την ασφάλειά τους, με τους υπεύθυνους να κλείνουν τα αυτιά τους στο χρόνιο αίτημα εκπαιδευτικών και γονιών.


Για αυτά τα σχολεία, κάποιοι είπαν σε γονείς και εκπαιδευτικούς ότι θα έβαζαν το χέρι τους στη φωτιά για την ασφάλειά τους μετά τον έλεγχο, και τελικά δεν έβαλαν ούτε την υπογραφή τους.

Τακτικές συγκάλυψης, παραπλάνησης, δημιουργίας εντυπώσεων διαπιστώσαμε όλο αυτό το διάστημα. 

Επειδή διαχρονικά κανένας δεν έχει ιεραρχήσει σε μείζον ζήτημα αυτό της εκπαίδευσης και κανένας δεν ενδιαφέρεται να επενδύσει σε κάτι μη ανταποδοτικό. 

Επειδή κάπως έτσι θα λειτουργεί το σχολείο της αυριανής αξιολόγησης που προωθείται με λύσσα το τελευταίο διάστημα. 

Η συλλογιστική του θα είναι η ανάδειξη της όμορφης εικόνας του προς τα έξω και η απόκρυψη των προβλημάτων κάτω απ’ το χαλί, ακόμη κι αν τα ζητήματα αυτά έχουν να κάνουν με την ασφάλεια.


"Σώπα, μη μιλάς, μην τα σκαλίζεις, δεν πρέπει να πληγεί η εικόνα, δεν πρέπει να μειωθούν οι εγγραφές, θα πάρεις αρνητικό βαθμό στην αξιολόγηση…"  

Τι κι αν μιλάμε για ανθρώπινες ψυχές, όλα υπολογίζονται αριθμητικά.


Απέναντι σε αυτές τις τακτικές, ποιοι είναι αυτοί που σηκώνουν τελικά όλες τις παθογένειες και απαξιώνονται διαρκώς τόσα χρόνια εκτός από τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς;

Ποιοι ζουν καθημερινά μέσα σε αυτά τα κτίρια κάνοντας μάθημα σε αίθουσες, σε κάποιες εκ των οποίων δεν χωράνε να περπατήσουν καλά-καλά,  αλλά δεν ερωτώνται ποτέ για τίποτα;

Ποιοι είναι αυτοί που συνεχώς γνωστοποιούν τα προβλήματα στους αρμόδιους και αυτά μένουν στα συρτάρια τους;

Αυτοί που «ενώ δεν είναι μηχανικοί» αλλά «κινδυνολόγοι» επιβεβαιώθηκαν στον αγώνα τους να κρατήσουν το ζήτημα ανοιχτό, αφού εν τέλει αποδείχτηκε πως υπήρχε πρόβλημα. Οι εκπαιδευτικοί που, αν και τελευταίοι ενημερώνονταν για τις εξελίξεις στο κτιριακό, πρώτοι καλούνταν να προσαρμόσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στις νέες συνθήκες.

 


-          Να σταματήσει ο εμπαιγμός προς γονείς και εκπαιδευτικούς πως υπάρχει μέριμνα για τα σχολεία, βάζοντας δυο μέρες webex, τη στιγμή που σύσσωμη η σχολική κοινότητα ψάχνει να αναπροσαρμόσει αυτή τη στιγμή τον οικογενειακό της προγραμματισμό ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ως το καλοκαίρι.

 

-          Να δοθεί ΑΜΕΣΑ λύση για πρωινή δια ζώσης διαδικασία μαθημάτων.

 

-          Να δεσμευτούν οι αρμόδιες αρχές για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των έργων αποκατάστασης μέχρι την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

 

-          Να αντιμετωπιστούν οι διαχρονικές παθογένειες του συγκροτήματος.

 

-          Να προγραμματιστεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η ανέγερση ενός νέου και σύγχρονου σχολείου που θα καλύπτει τις ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών.


ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ/ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΡΙΕΣ ΤΟΥ


ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΛΑΝΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ, ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΕΙ!

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ! 

ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΕΡΓΑ !


Σχολεία που ενώνουν και δεν διχάζουν



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου